ΔΡΟΜΟΣ ΙΚΤΕΟ

Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2018

ΝΑΥΠΛΙΟ: Τεράστια η ανταπόκριση του κόσμου στη διάλεξη του Δρ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ με θέμα ''ΔΥΣΛΕΞΙΑ – ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗ''

Ο Δρ.Γεώργιος Θ. Παυλίδης πραγματοποίησε διάλεξη στη κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του Βουλευτικού στο Ναύπλιο με θέμα ''ΔΥΣΛΕΞΙΑ – ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗ''.


Ο διεθνώς καταξιωμένος Καθηγητής αναφέρθηκε στις πρόσφατες ανακαλύψεις και στην παγκοσμίως αναγνωρισμένη εφεύρεσή του, την διεθνώς πρωτοποριακή βιολογική μέθοδο γνωστή ως ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ, που ανέπτυξε ο Έλληνας εφευρέτης όταν ήταν καθηγητής σε γνωστά πανεπιστήμια του εξωτερικού (Αγγλία, ΗΠΑ). 


Επίσης παρουσίασε τα σημαντικά ευρήματα για τις Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία και Διάσπαση Προσοχής, από την Πρόγνωση, Διάγνωση μέχρι και την επιτυχή Αντιμετώπισή τους με τη ΜΕΘΟΔΟ ΠΑΥΛΙΔΗ.



Τι είναι η ΔΥΣΛΕΞΙΑ

Η δυσλεξία είναι το κοινό χαρακτηριστικό των διασήμων Αϊνστάιν, Έντισον, Kέννεντυ, Ουάσιγκτον, Τσόρτσιλ, Λεονάρντο Ντα Βίντσι, Τομ Κρουζ, Σ. Σταλόνε, Τζον Λένον, Γ. Ντίσνεϊ, Πικάσο, Σπίλμπεργκ, Ρουβάς, Στηβ Τζομπς και Μπιλ Γκέϊτς.

Η δυσλεξία είναι θείο δώρο, μόνον όμως όταν γνωρίζουμε την ύπαρξή της και την αντιμετωπίζουμε έγκαιρα και σωστά. Αντιθέτως, η άγνοια χειροτερεύει την Ειδική Μαθησιακή Δυσκολία τους στην Ανάγνωση και στα Γραπτά. Εμφανίζεται τουλάχιστον το >5% του πληθυσμού και εμφανίζονται με συχνότητα 4 αγόρι προς 1 κορίτσι, διεθνώς. 


Οι Δυσλεξικοί παρουσιάζουν πολύ μεγάλη δυσκολία στην Ανάγνωση (πολύ Αργή, με λάθη, άλλα βλέπουν και άλλα διαβάζουν, δεν χρωματίζουν τη φωνή τους), στην ορθογραφία (ανορθόγραφοι, μολονότι γνωρίζουν τους γραμματικούς κανόνες), κολλούν τις λέξεις, παραλείπουν τα σημεία στίξης και ξεχνούν να βάζουν τόνους. Μπορούν ακόμη και να γράψουν 3 φορές την ίδια λέξη στην ίδια πρόταση, με 3 διαφορετικούς τρόπους.

Δυσκολεύονται να εκφράζονται γραπτώς, καθώς και να μεταφέρουν τη σκέψη τους στο γραπτό. Αποδίδουν πολύ καλύτερα στα Προφορικά από τα γραπτά και στα Πρακτικά από τα θεωρητικά μαθήματα. Η πνευματική τους ικανότητα είναι ανώτερη από την αντίστοιχη σχολική τους επίδοση. Δυσκολεύονται περισσότερο στις Ξένες γλώσσες, ιδίως στα Αγγλικά που άλλα ακούς και άλλα γράφεις.

Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία = πρόβλημα αργής Ανάγνωσης, Δυσορθογραφία= ανορθόγραφος, Δυσαριθμησία= πρόβλημα στη μαθηματική λογική ή στις πράξεις) και η Διάσπαση Προσοχής, Παρορμητικότητα (ανυπομονησία) και Υπερκινητικότητα , έχουν Βιο-νευρολογική και κυρίως Κληρονομική αιτία (άρα υπάρχουν από τη Γέννα). Συνεπώς, με το κατάλληλο τεστ βιολογικό που δεν βασίζεται στην Ανάγνωση και στη Γραφή, όπως το ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ, μπορούν να Προγνωσθούν - Διαγνωσθούν από την Προσχολική Ηλικία. 


Η δυσλεξία, η δυσορθογραφία και η δυσαριθμησία είναι ιδιαίτερα κρυφές και παραπλανητικές, γιατί δεν φαίνονται στην καθημερινή προφορική επικοινωνία, αφού δεν παρουσιάζουν προβλήματα λόγου, αντιθέτως είναι εξαιρετικά ευφυείς και δημιουργικοί.

Είναι επιτακτική ανάγκη η έγκαιρη και αντικειμενική βιολογική πρόγνωση –διάγνωση για να βελτιώσουμε τη Συμπεριφορά, τον Αυτοέλεγχο, την Κοινωνικότητα και τη Σχολική Επίδοση, ώστε να αποφύγουμε τα δευτερογενή ψυχοκοινωνικά προβλήματα (π.χ. χαμηλή αυτοπεποίθηση, Bullying, δυσκολίες στις σχέσεις), που δημιουργούνται από την καθημερινή αποτυχία & από την αρνητική-επικριτική αντιμετώπιση στο σπίτι και στο σχολείο, λόγω άγνοιας.
Οι ψυχο-περιβαλλοντικοί παράγοντες μπορούν να βελτιώσουν ή να χειροτερέψουν την κατάσταση, αλλά ποτέ δεν μπορούν να προκαλέσουν τη δυσλεξία, τη δυσορθογραφία, τη δυσαριθμησία ή τη Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠΥ).

Για τη διάγνωσή τους 2 είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις:

1. Τουλάχιστον Κανονικό IQ, 2. Βιολογική αιτία. Δηλαδή, δεν γίνονται, αλλά γεννιούνται έτσι.

Η Διάσπαση Προσοχής, Παρορμητικότητα και Υπερκινητικότητα καθώς και η Δυσλεξία, η Δυσορθογραφία και η Δυσαριθμησία μπορούν να διαγνωσθούν και να αντιμετωπισθούν οποτεδήποτε, αλλά το χθες είναι προτιμότερο του σήμερα και αυτό του αύριο.

Η βιολογική Πρόγνωση από την Προσχολική ηλικία (π.χ. με το βιολογικό Τεστ Παυλίδη) και η ακριβής, έγκαιρη διάγνωση, οδηγούν στην εξατομικευμένη-αποτελεσματική αντιμετώπιση, στην αποφυγή των αρνητικών ψυχο-εκπαιδευτικών συνεπειών (π.χ. χαμηλή αυτοπεποίθηση) και οδηγούν από την αποτυχία στην Επιτυχία, από τη δυστυχία στην Ευτυχία.

Τι είναι ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Εμφανίζεται στο 10-11% στα Παιδιά Σχολικής Ηλικίας και από αυτούς περισσότεροι από το 70% εξακολουθούν να παρουσιάζουν τα Συμπτώματα και στην ενήλικη ζωή.

Η Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής, Παρορμητικότητας και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) αποτελείται από τρεις υποκατηγορίες συμπτωμάτων που όχι πάντοτε, αλλά συνήθως συνυπάρχουν:

1. Διάσπαση Προσοχής (Πρόβλημα Αυτοσυγκέντρωσης, Αφηρημένος, Ονειροπόλος, Ανοργάνωτος, Ξεχασιάρης, Διασπάται εύκολα από εξωτερικούς ερεθισμούς), Διαχείρισης Χρόνου.

2. Παρορμητικότητα (Ανυπόμονος, Προβλήματα Αυτοελέγχου, Έντονος-Ανεξέλεγκτος θυμός-Οργή, Διακόπτει τους άλλους, Δεν μπορεί να περιμένει στη σειρά, ΠΡΙΝ σκεφτεί ενεργεί, Ριψοκίνδυνος).

3. Υπερκινητικότητα (Αεικίνητος - Πειραχτήρι – Ζιζάνιο). Εμφανίζεται συχνότερα στα αγόρια.

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα των ατόμων με διάσπαση προσοχής και δυσλεξία, είναι η κακοδιαχείριση και η αντίληψη του χρόνου.

Δυστυχώς, διεθνώς τόσο η δυσλεξία και οι άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όσο και η διάσπαση προσοχής διαγιγνώσκονται υποκειμενικά, γι’ αυτό οι διαγνώσεις συχνά είναι διαφορετικές-αντικρουόμενες. Μόνον αντικειμενικά, βιολογικά τεστ μπορούν να επιτύχουν αξιόπιστη και έγκαιρη Διάγνωση, ακόμη και Πρόγνωση από την Προσχολική ηλικία, π.χ. με το μοναδικό διεθνώς βιολογικό τεστ του έλληνα εφευρέτη-καθηγητή Παυλίδη (γνωστό ως ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ).

Τι είναι το Βιολογικό ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ (Οφθαλμοκίνησης), Σε Τι Υπερέχει Διεθνώς, ώστε να επισκέπτονται τα 33 «DYSLEXIA CENTERS – PAVLIDIS METHOD” στην Ελλάδα, από 5 Ηπείρους και από 36 χώρες, και μάλιστα από τις πλέον προηγμένες;

Η oφθαλμοκίνηση αντικατοπτρίζει τον τρόπο λειτουργίας ή δυσλειτουργίας του εγκεφάλου και όχι της όρασης. Επειδή οι νευρολογικές διαταραχές φανερώνονται από νωρίς στην οφθαλμοκίνηση και επειδή και η Δυσλεξία και η Διάσπαση Προσοχής είναι νευρολογικής και κυρίως κληρονομικής αιτιολογίας, άρα υπάρχουν από τη γέννα, γι’ αυτό και απεικονίζονται στην οφθαλμοκίνηση, από την Προσχολική ηλικία.

Είναι το μοναδικό διεθνώς βιολογικό Τεστ που δεν βασίζεται στην Ανάγνωση και Γραφή και το οποίο με υψηλή ακρίβεια Προγιγνώσκει ή Διαγιγνώσκει αντικειμενικά τη Δυσλεξία, τη Διάσπαση Προσοχής και την Παρορμητικότητα (ανυπομονησία) και μάλιστα από την Προσχολική ηλικία.

Είναι ασφαλές και το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο εξεταζόμενος είναι να παρακολουθεί σιωπηλά με το βλέμμα του ένα φωτεινό ερεθισμό στην οθόνη του Η/Υ, ενώ αυτομάτως καταγράφονται και αναλύονται οι οφθαλμοκινήσεις του με ακρίβεια 1 χιλιοστού του δευτερολέπτου από το Φωτο-ηλεκτρονικό σύστημα της Οφθαλμοκίνησης επινόησης του καθηγητή Παυλίδη (αναγνωρισμένο από το 1987 με διεθνείς πατέντες στην Αγγλία, Γαλλία, Καναδά και ΗΠΑ). Επειδή είναι τόσο διεθνώς προηγμένο, το έχουν αποκτήσει, τα πλέον διεθνώς φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το Harvard, Βoston, Penn State, Columbia, Δανίας, Φιλανδίας, κλπ. (βλέπε www.dyslexiacenters.gr)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου